Oblastní galerie Vysočiny v Jihlavě, příspěvková organizace
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce
účetní – referent/ka majetkové správy
Kvalifikační předpoklady na funkci samostatný účetní –referent/ka majetkové správy:
- Ukončené vyšší odborné vzdělání nebo alespoň SŠ vzdělání ekonomického zaměření
- Alespoň základní schopnost vést účetnictví
- Znalost a orientace ve standardních finančních výkazech
- Vysoká spolehlivost
- Občanská a morální bezúhonnost
- Základní uživatelské znalosti práce na PC
Nabízíme:
- 9. platová třída dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
- plný pracovní úvazek
- nástup možný dnem 1. 10. 2022 nebo dle domluvy
- možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu
- zázemí profesionální instituce
Zájemce předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- Jméno a příjmení, titul zájemce
- Datum a místo narození zájemce
- Místo trvalého pobytu zájemce
- Kontaktní spojení (telefon, e-mail)
- Datum a podpis zájemce
Součástí písemné přihlášky k výběrovému řízení bude:
- Strukturovaný profesní životopis
- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad příslušného státu)
Přihlášky je třeba zaslat se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Bez nich není přihláška úplná a nebude zahrnuta mezi přihlášky uchazečů o pozici účetní – referent/ka majetkové správy Oblastní galerie Vysočiny v Jihlavě.
Přihlášky k výběrovému řízení zašlete nejpozději do 10. 9. 2022
na adresu: Oblastní galerie Vysočiny v Jihlavě, Komenského 10, 586 01 Jihlava.
Kontaktní osoba pro případné další informace: Mgr. Daniel Novák, ředitel OGV v Jihlavě (tel: 567 301 681, 723 017 021, e-mail: novak@ogv.cz).
Součástí pracovní náplně na pozici účetní – referent/ka majetkové správy bude mimo jiné:
Provádí jednodušší účetní operace, zajišťuje podklady pro účetnictví, zajišťuje služby a smlouvy spojené se správou a údržbou budov, zajišťuje inventarizace majetku, připravuje podklady a materiály k návrhu a schválení smluv o nájmu, pojištění budov, zveřejňuje smlouvy na Portále příspěvkových organizací Kraje Vysočina a v registru smluv, zajišťuje samostatný nákup vymezeného sortimentu zboží včetně vystavování objednávek a potvrzování faktur.